GIVE UP



Jag är hemma från Peace and Love. Tidigare än förväntat. Men det fick bli så. Varför kan vi ta en annan dag.
Gör inget speciellt förutom att låta djupa tankar flyga igenom mitt huvud. Som tillexempel att jag verkligen behöver köra en extra runda med silvershampot.

Imorgon åker jag till sommarstugan. Planerar att vara djup och uppensinnad och kanske lite kreativ också. Så därför tar jag med mig mina fyra nyinköpta böcker, papper, penna, pensel och symaskinen.

Jag känner att jag behöver öppna hjärtat en aning. Det trycker. Men det får bli den dagen då jag har tid. Eller rättare sagt, den dagen då jag vågar öppna mitt hjärta och släppa ut allt som finns bevarat och undangömt där inne.

Jag är en plågad själ för tillfället. Och jag njuter. Det är mitt hem. Där jag är trygg. De känslor jag levt med och faktiskt kan axeptera med mig själv. En konstnärs tankar? Knappast. En tonåring med seriösa problem? ja, nu börjar det brännas.

Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0