RIP

För några dagar sedan gick min kamera sönder. Ville bara få det sagt. Skäms så sjukt mycket, den var ju sprillans ny! Jag var med några kompisar och råkade tappa den i marken. Men tack vare min pappa som är bäst fick han mig att bli av med mina skuldkänslor. Han fick mig istället att skämas över att jag var ledsen över en pryl, över en ovärderlig sak. Viktigare en så var det inte sa han. Något ännu värre kunde ha hänt och i slutändan handlar det bara om pengar... Han är smart den där filuren.
Men jag känner mig ganska tom utan min kamera. BUHU det är ju fint väder nu ju. Men, men. Jag kommer i alla fall inte använda den på en vecka FÖR PEACE AND LOVE IS ON THE SCHEDULE! Hell yeah!

Kommentarer
Postat av: Dena

wohoo! s¨åå pepp för P&L!!

2009-06-22 @ 12:46:07
URL: http://denahoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0