SMÄRTA




Jag har ont i hela kroppen. Ville bara få det sagt. Helgen och midsommar har spenderats med familjen i sommarstugan. Jag har haft det riktigt skönt och faktiskt roligt. Jag och brorsan är oövervinnerliga tillsammans. Dock har jag haft ganska otur... Spillde bla kokande te över mig samtidigt som jag hade på mig mina vita jeans. Stora gula fläckar. Inte bra. Men mamma-mirakel lyckades ordna det.
Sen ramlade jag i trappan. Eller mer från trappan. Vi har nämligen inget räcke på trappan i sommarstugan så jag lyckades halka, snurrar runt och landa på en trälåda som låg ivägen. Smidigt är inte det ordet jag söker. Så nu har jag stora bulor och blåmärken på axeln, vaden och knät samt en vrikat handled som svullnat upp till dubbel storlek och allmäna smärtor lite här och där. Dessutom händer det att jag blir illamående för huvudet fick sig en rejäl smäll så minnet är lite lack. Haha, det är väl bra det igentligen.

Nej nu ska jag softa framför Scrubs för det här är sista natten hemma den här veckan, för imorgon drar jag iväg till PEACE AND LOVE! Hope I see ya there!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0