SUMMER HOUSE






Under helgen har jag varit i sommarstugan. Det är helt underbart. Jag går runt i bikini konstant med stråhatten på huvudet och bara är. Fast jag är en sådan person så om jag inte gör någonting blir jag uttråkad och gnällig. Därför har jag fått massvis med projekt och uppdrag att syssla med där ute. Bl.a måla fönsterkarmar. Typ hela jag är täkt av lejongul färg. Men det gör inte så mycket.
Solen steker på också som in i helvete! Men det gör inte så mycket det heller, för tomten slutar ju med vatten så det är ju bara att gå ner och doppa sig när man känner för det. Egen strand äger.

Jag är bara hemma en liten stund idag så snart försvinner internet från mig igen, och det känns inte bra. Men jag har ändå lite grejer jag ska göra idag. Bl.a läsa (jag är en obotlig romantiker, jag säger bara det), åka motorbåt (finns det något underbarare än att känna vinden i håret, solen i ansiktet och ljudet av vattnet?), blåsa upp min nyinköpta krokodil (jag är livrädd för vatten och hatar att nudda båtten eller stenar när jag badar, så vad är bättre?) och läsa senatse nummret av Vouge. Jag överlever.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0