FREEDOM IS YOUR GUIDE





Jag har glömt att berätta en sak. Igår åkte jag och min pappa till Marieberg och köpte en ny kamera åt mig.
Skönt att få byta ut min gamla pentax (som jag haft i fyra år) till en Nikon D90. Så nu är jag praktiskt taget pank. Men åh så glad jag är!

Har spenderat första delan av dagen i sommarstugan och andra delen hos mina släktingar ute på landet. Så nu är det
skönt att bara ta det lugnt.

Imorgon ska jag gratta Elvira som fyller 17 år. Ska troligen baka någonting fint till henne. Och ge henne hennes presenter, såklart. Sen ska jag jobba och senare gå och få information om sommarjobbet. Kul.

Nej, nu är jag hungrig. Har inte ätit sedan fem. Bye!

P.S Jag träffade min kusin Camilla idag som nyligen kommit tillbaka från Italien där hon jobbat ett tag. Och gissa vad hon hade med sig! Världens snyggaste Libanes!  Här har ni en som är avis! Haha nej grattis Camilla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0