I HOPE IT'S GONNA MAKE YOU NOTICE SOMEONE LIKE ME.


Skinjacka chicy.se, jeansskjorta zoul/MQ, byxor zara, väska wear it, skor ärvda från farmor.

Det blev ingen lektion idag. Dålig. Cyklade iväg vid 11 tiden, avregistrerade mina läroböcker, mötte svenska/histora läraren som sa att hon ville prata med mig, svassade runt på skolgården i blåsten i ca en halv timme tills jag fick gå tillbaka till hennes kontor.
Hon ville prata om texten vi hade skrivit förra veckan om vårat första år på Karolinska skolan.
Min blev tydligen lite för deprimerande så hon ville höra med mig om allt var som det skulle.
Vad skulle man svara?
Men hon sa i alla fall att jag hade chansen att byta klass om jag så ville.
Det första jag tänkte var att det inte var nödvändigt, men ju mer jag tänker på det desto mer peppad blir jag.
Så kanske.

Jag känner mig så hemsk när jag säger att jag kanske ska byta klass efter ett helt år, men som hon sa, det är ingen i klassen som jag riktigt har klickat med. Förutom Elvira, men hon kände jag ju redan innan. Och Kristina bör ju linje i slutet av höstterminen... Så lite ensamt är det.

Imorgon ska jag prata med läraren och se om det går bra att jag funderar på det över lovet.
Lite betänkningstid så att säga.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0