WE WERE DONE WHIT YOU ANYWAY



Sista dagen på sommarjobbet avklarades för några dagar sedan. Lugnt ett av de softaste jobben man kan ha; servera mackor åt trevliga fotbollsbarn och stå i en öde kiosk. Extra bra blev det ju när solen tittade fram. Och all gratis glass, godis, chocklad, kaffe, te, läsk och bullar ska vi ju inte ens tala om.

Dessutom är jag superglad som hittade mina gamla converse! Bytte dock ut de tidigare snörena (de var svarta och tidigare hade de också pärlor fast trädda), men jag måste säga att jag tycker det är riktigt coolt med de knallvita snörerna, så jag ska nog försöka hålla dem så ett tag till. Vi får se om det går så bra med det i och med att jag kommer befinna mig på festival hela veckan... Intresant.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0