09 05 04



Det är måndag och klockan är 11.19. Om en och en halv timme måste jag dra till skolan. Jag älskar inställda lektioner, finns det något härligare? I tre veckor framöver kommer jag inte ha några bild lektioner, vilket innebär tre timmars ledighet, tre dagar i veckan, i tre veckor MUMS.

Så idag tog jag vara på sovmorgonen med en smaskig frukost framför köksfönstret med plugg och spioneri på allt och alla som åkte,cyklade eller gick förbi. Sådant älskar jag. Att titta på människor. Heh.

Nej, nu ska jag titta runt på lite bloggar innan jag måste göra mig iordning på riktigt. En dagens kommer lite senare, men varning, jag känner att den kommer bli väldigt enkel. Har ju bara en lektion idag.
xxx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0