09 05 08


Bilden, insperation. Kanske till avslutningen?


Okej, det blev inget inlägg imorse. Hade på något konstigt sätt inte tid, fast än jag hade sovmorgon till typ tolv. Och efter skolan kunde jag inte heller för då skulle jag jobba. Jag leder en fotbollsskola för flickor tillsammans med några andra tjejer. Nackdelen är väll att det är hemskt om det är dåligt väder. Regnade typ hela timmen idag. Men ändå kom jag hem svettig (?). Konstigt... Nej, nu måste jag verkligen börja skriva essän till svenska. Den ska ju vara klar imorgon! Jävligt typiskt mig att ta det sista dagen... Ciao xxx

P.s jag vill se Änglar och Demoner! Någon som är på?

Kommentarer
Postat av: maria

eeeva the divaa ! I like your blogg !

2009-05-07 @ 23:57:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0