SNAKE


Byxor zara, gulddojor halens, tröja bikbok

Det blev ingen skola för mig idag. Kände verkligen att det var så jävla onödigt. Bättre det, för nu har jag skrivit klart engelskan, skrivit klart kladdtexten till svenskan och skrivit ut instuderingsfrågorna till historian.
Funderar på att skrivar rent svenskatexten och sedan ta de instuderingsfrågorna om den amerikanske revolutionen. Suck, det är typ bara en månad kvar tills skolavslutningen men skolarbetet saktar aldrig ner...
Om två veckor ska jag ha nationellaprov i matte, och jag pallar inte matte.
Men innan jag börjar med det ska jag läsa lite Sofismode. Tvingade pappa köpa aftonbladet nyss när han skulle iväg. Jag tror inte han blev så glad över det men det är ju bara en dag i veckan.

Kläderna på bilden hade jag då inte på mig idag. Flanellskjorta och strumpbyxor uppdragna över magen, den absoluta ultimata hemmaklädseln, utan tvekan.
xxx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0