09 05 09


Blazer zara, t-shirt hm, paljettkofta secondhand, halsband mammas gamla från NY, stor ring hm, väska friis&co

Dagen började klockan 10.00 hos skolläkaren. Som tur är var han jättetrevlig, så jag kunde berätta ganska mycket för honom. Snaka om lättnad. Vi kom inte fram till någonting speciellt just varför min mage gör så ont efter att jag äter, men han sa åt mig att börja dricka minst två glas röd mjölk om dagen. Sjukt. Dessutom måste jag gå upp i vikt. Jag har redan gått upp 3 kg. Men visst, jag säger bara en sak; Ben&jerry here I come. De har kommit in massor med nya smaker, mums!

Det har regnat hela dagen idag, så jag är trött och orkar inte med någonting. Elvira var här nyss, men drog för ett tag sen, och vi var så trötta att vi nästan sommnade i soffan framför Ugly Betty.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0