21.47



Dagens kläder. Enkelt, men jag var trött och det var kallt (!?) ute. Just nu sitter jag i sängen med data, tv och veckorevyn. Känner mig så tjejig! Imorgon börjar skolan 09.15 och slutar 10.15 med engelska. Ingen bild, eftersom den är inställd, och matte läraren ska bort. Funderar verkligen på att skippa skolan, ta en låååång sovmorgon och bara vara hemma och ta igen lite skolgrejor istället. Vilket dilema!
Hum, någon som vet hur man på bästa sätt "publicerar" sin blogg? Jag känner mig lite lost här. Mmm aja imorgon hoppas jag i alla fall kunna inviga mina snyggbyxor. Ormskinnsmönster för fan! Go'natt!
xxx

Jeans och kavaj zara, linne hm, väska friis&co och smycken lite överallt.

Kommentarer
Postat av: HYPNOOTIQ

Snyggt!

2009-05-05 @ 00:57:37
URL: http://hypnootiq.blogg.se/
Postat av: Josefin

fint! =)

2009-05-05 @ 18:21:31
URL: http://josefiiins.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0