WHO



Gårdagen: Vid tolv-tiden tog jag och mamma en promenad till stan där vi satte oss på nyöppnade Espresso House. Helt okej ställe. Sedan lämnade jag mamma (efter att jag hjälpt henne välja färg till håret) och mötte upp lite kompisar och vi köpte lite grejer. Så nu är jag ett par byxor, en t-shirt, två ringar och en långklänning rikare. Bilder kommer när jag har tid antar jag. På kvällen var det i alla fall planerat att gå på bio, men sen kom jag på att det var ff (FF!) hemma hos mig så vi stannade hemma och hade party.
Idag är det dagenefter en jobbig vecka. vilket betyder ben&jerrys rester, repriser, pyjamas och matlagningsprogram. Och mängder med te. Suck, jag hatar söndagar. Men jag har sovmorgon imorgon till klockan ett.
Oj oj, fem minuter kvar tills Gossip Girl! Palla se snygga, stylade, coola, nyduschade(!!) brudar på söndagar... Jag är ju verkligen motsattsen av det för tillfället.
Nej, nu är jag hungrig måste ha maaaaat, See yah!
xxxxx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0