LONDON DAG 2/3

Här kommer bilder från andra dagen. Förlåt för att jag inte uppdaterade någonting igår, men det händer så mycket just nu att jag inte hinner med. Egentligen borde jag inte ens skriva det här för uppsatsen är inte ens klar och den ska in imorgon, men jag känner mig bara stressad om jag inte får klart med allt annat runt omkring mig först. Så här har ni! Njut för i helvet.


Hotellfrukost. Behöver jag ens säga någonting mer?

Turistar oss i Hyde Park tidigt på morgonen.

Pappa ser så liten ut och jag ser så sliten ut.

Min nya bästis jag träffade på. Den var ju så söt! Jag hoppade nästa efter den när den försvann upp i träden.

Coolare cooling får man ju leta efter.

Bästa sättet att skrämma fåglar på? Be one.

Super turisterna.

Super turisten #1. Kolla in den brytna fotleden.

Jag hann träffa på en ny bästis. Den här ville till och med gosa.

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

I fönstret till Selfridges. Kolla skorna! Jag kunde knappt fatta att jag var så näsa dem... Bara ett fönster mellan oss.


Afternon tea.

Efter fotbollsmatchen. Chealse - Manchester 1-0. Jag drägglade på fotbollskillarna på planen och fotbollskillarna på läktaren.

Fräsigaste efterrätten på länge.



Nu mååååååååååååste jag fortsätta med uppsattsen. Ciao.

Kommentarer
Postat av: hanna

Åh vilka underbara bilder hurru :D jag älskar london! skulle fan kunde tänka mig att flytta dit.



men hurru eva, har pratat med barbro nu om återträff, mellandagarna!

2009-11-14 @ 18:42:48
URL: http://rothis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0