ICKY.


Jaha. Mer har jag inte att säga. Hittills lever jag. Men det har bara gått en dag i skolan så jag vet inte hur länge det varar. Jag är nedrigt trött efter en tidig morgon och jobb precis efter skolan, men jag fick två biobiljetter av de små änglarna så jag klarar mig. Åh helvete. Jag kom precis på att jag och Elvira ska leda idrottslektionen imorgon. Fa-an, vi som inte ens har fixat någonting att göra.

Imorgon ska jag klara det. Jag har gjort det tidigare, så jag ska kunna göra det igen.

Sussa gott.

Kommentarer
Postat av: Sofia

Alskar dina skor! Vet du om dom finns kvar i affar? Finns inte pa hemsidan!

2009-11-19 @ 03:22:23
URL: http://fiausa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0