I'M NO ROLE MODEL.


Jaha hurni. Att packa är inte så lätt
som man kan tro. Speciellt inte när man måste välja ut vilka av alla sina favorit smycken man ska ta med sig. Jag sitter fortfarande och klurar lite men jag tror att jag får vara nöjd sålänge.

Hade föresten bästa morgonen ever. Tårta och sova i mammas mjuka sida av sängen. Den är liksom så mjuk att när man ligger i fosterställning kvävs man nästa för att kroppen åker så pass längre ner i madrassen än huvudet. Men bara man hittar den rätta positionen är det helt underbart. Jag drägglade till och med!

Har annars haft en ganska mysig dag. Bästa fotolektionen på länge plus att jag har skaffat en ny bekantskap. Men det har ju varit så jävla kallt! När vi var ute och fotade (analogt!) blev mina fingrar röda och hans lila... Men det är inget lite kaffe och ciggaretter kan lösa.

TVÅ DAGAR KVAR TILL LONDON.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0