JAG HAR INTE HAFT SÅNNA HÄR KÄNSLOR PÅ JÄTTE LÄNGE, OM JAG ENS HAR KÄNT DET ÖVERHUVUDTAGET?


Om jag måste välja två saker att köpa från H&M.com skulle det garanterat bli de här sakerna. Hårbandet gillar jag skarpt. Lite 20-tals vibbar över det vilket skulle passa perfekt till min nya klänning. Sen har vi ju hatten. Och då menar jag hatten. Den är ännu mer perfekt och jag skulle nästan kunna göra vad som helst för att få ha den i min ägo. Men 399 spänn känns lite väl mycket för min studentplånbok så jag tänker fortsätta vänta, som jag gjort nu i några månader, på att priset ska sänkas.

Annars då? Jo imorgon åker jag till L to the O to the N to the D to the O to the N! London baby! Jag vet inte riktigt vad jag ska säga. Det känns så overkligt... Borde jag kanske börja packa? Kläderna är klara (har varit det i några veckor nu. Ja jag är nörd) men vad ska man mer ha med sig? Gör jag en för stor grej av det här nu? Jag är ju trotts allt bara borta i tre dagar. Mobbat.
Skor. Skor ska jag ha med mig.

Pussar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0