MINDRE FIN BILD.


Kofta - Busnel/secondhand, skinnimitationsbyxor - H&M + massa krimskrams skit.

Det snöar ute. Snöar! Jag kan knappt fatta det. Var till och med nära på att köpa hem mig ett par skridskor inne på myrornas. Men så blev det tyvärr inte. Istället fick jag med mig en ny klänning hem. Jag kom på att de klänningsalternativ jag hade tänkt ta med till London inte riktigt funkar eftersom en inte är klar (måste sy från skratch) och två måste kortas och sys in. Planerna var att jag skulle ha gjort det på lovet, men tiden räckte liksom inte riktigt till. Så nu har jag en fin svart klänning (i rätt storlek) från Gina Tricot (lite besviken på att jag hittade den där, ville faktiskt sluta handla kläder därifrån) liggandes i en påse på middagsbordet. Kände att jag behövde mammas godkännande, har köpt så otroligt mycket på senaste tiden, och hon visste precis vad jag ville höra så den blir kvar.

Förövrigt är mina julkänslor (som kommit otroligt tidigt det här året) på topp, men tanken på att det är mer än en månad kvar är ju inte så vidare kul. Men så fort 1 december anländer är jag på G med lussekatter, tomteluvor, julgransglitter, pepparkakor, kardemumma, stearinljus, snögubbar och tomtebloss. Party på det!

Nej, nu ska jag och mina läsglasögon plugga hatbrott.

P.S Min underbara bästigaste pappa fyller 59 år imorgon och det kan ni hoppa upp och sätta er på att det kommer firas med klass!
Sovmorgon = upp tidigt, pynta klart tårtan, gratta pappa, äta upp tårtan, somna om i päronens säng, vakan, mer tårta, gå till skolan. Sweet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0