NEW.


Jag är dålig på det där med att visa er vad jag köpte i London, men min kamera är trasig. Bildskärmen fungerar inte och jag är bara allmänt slö. Men här ser ni väskan jag fick tag på, jag tror jag nämnde den tidigare... Topshop kommer den i alla fall ifrån och är perfekt därför att den är stor och praktisk och glänser i ormskinnsimitation med gulddetaljer. En väska var faktiskt någonting jag letade efter och behövde så snacka om att jag blev glad när jag faktiskt hittade en. Annars brukar det vara så att när jag letar efter någonting så hittar jag det aldrig. Dessutom är den större än den som jag tidigare använde, men som jag konstaterade idag spelar det igentligen ingen roll vilken storlek jag har på min väska, den är proppfull i alla fall (ju mer plats, desto mer skit kan man trycka ner).

Nu sitter jag förövrigt nere i vardagsrummet med te och vindruvor och senaste elle (hyfsat bra nummer faktiskt) medans bror och far glor på fotboll. Mysigt.

Kommentarer
Postat av: Sofia

Alskar din blogg! Oerhort inspirerande. Tack! :)

2009-11-19 @ 01:09:22
URL: http://fiausa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0