OLD PIC.


Godmorgon.
Eftersom att brorsan är i skolan tänkte jag att jag kunde ta chansen och occupera hans rum och hans dator. Innan jag fick min bärbara delade vi den här vilket betyder att jag har sjuk mycket gammla foton här. Jag kan säga såhär, på våren i sjuan fick jag min första systemkamera och ända sedan dess har jag fotat flera gånger i veckan. Inte ens en matematisk underlägsen person kan ha svårt att räkan ut att det är många bilder. I de lite mer "nyare" mapparna (jag sorterar mina bilder efter datum, och "nyare" menas med att de är tagna någon gång innan 2009 03 14 då jag fick min egna data) hittade jag massa bilder på mig själv från förra hösten. Det är ganska kul att se hur mycket man kan förändras, både utséende mässigt och stil mässigt. På bilden ovan har jag på mig en gamal kofta från mamma som jag blev riktigt sugen på att leta reda på. Dock har jag ingen aning om vart den kan vara och det skulle inte förvåna mig att den blev ett offer av mammas brutala och hänsynslösa behandlig av kläder hon ansåg inte var till användning längre, och blev ivägskickad till Myrornas. Den var riktigt skön och jag kommer ihåg att jag kände mig riktigt snygg i den, av någon konstig anledning.

Jag har också hittat mer roliga bilder som jag hade tänkt visa upp, men då behöver jag bara komma på ett sätt att föra över de här bilderna till min data. Jag vet igentligen hur man gör, det är bara det att jag är slö och hoppas på att viljestyrka ska vara bra nog... Skit samma. Hör av mig senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0