R.I.P DUAL KIM + NEWMOON.


Så vacker varelse.

Palla. Jag är alldeles slut av någon anledning, och ändå var jag i säng hyffsat tidigt igår natt. Jag skyller på pappa som kom in och väckte mig imorse. Jag förstår mig inte på grejen med föräldrar och sovmornar. Varför fär man inte sova på morgonen när man är trött? Konstigt.

Över till Newmoon. Konstigt film. Jag kan inte säga att jag är ett stort fan av hela den där serien men jag har läst tre av böckerna och sett både filmerna så jag har ändå en "intresse" av vad som kommer hända så att säga. Men jag kan aldrig finna det där romantiska som alla tjatar om. Jag tror det har att göra med att jag tycker det är så otroligt avtändande med tanken att de redan är tillsammans och det ända som de har kvar är allt jävla tjaffs och gnabb och tråkiga parmiddagar och myskvällar framför en film och bara sånt allmänt svennetrams. Vilket egentligen är en ganska konstigt liknelse eftersom deras kärlek ska föreställa odödlig och mer än det vanliga. Men ja, vi fåt se om jag läser den sista boken eller inte...
Det ända som föresten var riktigt bra med filmen var Jacob. Jag typ dog. Oh my days. Det spreds värsta energin när han för första gången var topless i biosalongen. Stackars de få killar som var där... Eller så njöt dem... Jag menar, en sal full med kåta tonårstjejer. En mycket rolig syn var det i alla fall.

Kommentarer
Postat av: Emhi

Ang din åsikt om new moon = Skitbra! =)Jag garvade länge åt det =)

2009-11-22 @ 11:23:41
Postat av: eva

Sv: Vad roligt att höra !

2009-11-22 @ 15:23:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0