SNYGGA OKÄNDA BRUDAR.


Jag har ingen insperation som helst idag. Därför kan jag garantera att jag inte kommer ha det imorgon heller. Så det blir den här bilden som jag kommer ha i skallen när jag går och lägger mig och förhoppningsvis den jag utgår ifrån imrgonbitti.
Jag har bestämt mig, imorgon måste jag gå till skolan, vare sig hur dåligt jag mår. Men när och vart jag ska vara är jag inte riktigt hundra på. Vi har nämligen brytvecka (vad nu än det betyder), så vi har inga vanliga lektioner. Åh, jag vill verkligen inte gå. Men på fredag är vi lediga och på lördag drar jag till Stockholm. Så jag har trotts allt lite att se fram emot. Nu ska jag sova. Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0