SUCKSUCKSUCK.


Åh så dåligt! Jag är riktigt förbannad just nu. Tydligen skulle vi gå på en konsert idag med klassen och det hade jag helt glömt bort så när jag gjorde mig iordning för att dra iväg till klassrådet fick jag ett sms från en i klassen som frågade var jag var, och när jag berättat för henne att jag fortfarande var hemma skrev hon att jag behövde skynda mig om jag skulle hinna till konserthuset i tid. Vilket jag också gjorde. Så när jag var halvvägs påväg med cykeln i turbofart fick jag ett nytt sms där det stod att dörrarna var stängda. SUCK. Nu får jag ogilltig frånvaro plus att jag stressade helt i onödan.
Sen väntar fotolektion. Sjukt onödig dag. Men jag hann i alla fall ta lite bilder på vad jag hade på mig (myskläder). Jag skrev förut att kameran var trasig, och det är den, men det är bara menyn och skärmen som är trasig, så jag kan fortfarande ta kort, bara att jag inte kan se direkt hur de ser ut innan jag laddat över dem i datorn.
Suck.
Nej nu har jag gjort mig förtjänt en frukost nummer två.
Pussar, hoppas ni får en bättre dag än jag.

T-shirt-Urban outfitters, vit klänning-GinaT, plus svarta byxor, brorsans strumpor, ruffsigt ofixat hår och lite smycken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0