BLACK AND WHITE, WHAT'S NOT TO LOVE?

Åh, jag är så trött. Det är hel sjukt. Jag har suttit och halvsovt hela veckan känns det som men jag blir ändå inte piggare. Och ikväll blir det troligen inte mycket sömn heller för då ska jag till Kajsa bajsa. Och nu kan jag inte heller sova för pappa insisterar på att ta med mig till sommarstugan för han vill visa hur det ser ut efter att han har målat både tak, väggar och spisar. Ja, han får sådanna rycka ibland. Ganska chatmigt. Jag kan ju ta med mig kameran. Det måste vara sjukt fint där just nu. Juste. Jag har shoppat, eller vad man ska säga. Gills det om man köper saker på Myrorna? Två halsband och en ring rikare blev jag i alla fall. Bilder kommer nog senare, för nu måste jag hoppa in i bilen.
Au revoir.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0