COCO AVANT CHANEL.


Igår kväll var jag på bio. Jag såg Coco avant Chanel och blev helt kär. Filmen är franska och helt underbar. Bara jag tänker på den känns det som om jag ska börja gråta. Den handlar inte så mycket om hur hon gjorde för att slå sig igenom som modeskapare, utan mer hur hennes liv såg ut innan. Lite tråkigt för jag hade gärna velat veta hur hon bar sig åt, men samtidigt gör det ingenting. Nu är det en film som alla kan se, chanel älskare eller inte. Samanfattningsvis är det en vacker franska film, med fina kameravinklar och höstiga färger. Jag fick inspiration från alla möjliga håll och vill inget hellre än att gå runt i gubbhattar, korta kavajer och randiga tröjor med en ciggarett i munngipan.


Se den, det är verkligen värt det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0