COFFE IS GOOD FOR YOU, RIGHT?

Varje dag borde startas med en långpromenad i skogen med frost och hundratusentals olika nyanser på löven. Det är vad jag kallar energikick.
Bortsätt från den härliga morgonen har jag haft ännu en usel dag. Klassråd med mindre än halva klassen och sen en inställd fotolektion. Suck. Jag hatar dessa dagar.
Men jag bestämde mig ändå för att åka och köpa de skorna som jag lade undan igår (deppdag x1000) även fast dagen sög. Och fy fan vad glad jag är för det. Jag köpte dock inte de skor som jag tänkte utan de blev dem som jag igentligen ville ha, men kände att de kanske var lite för... tråkiga. Men efter att tjejen som jobbade där visade mig dem medans jag provade det andra paret och frågade om jag inte gillade dem också så blev jag helt såld. Så nu är jag ett par riktiga skor rikare som inte är köpta på typ Din sko eller nått. Från och med nu har jag bestämt mig för att aldrig mer ska köpa ett par skor därifrån. Det känns så mycket bättre att köpa ett par skor som kostar lite mer men som man vet att man kan använda i flera år framöver.
Nu måste jag plugga energi tills morgondagens prov samtidigt som huvudet bulltar av smärta. Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0