P-P-PAIN.


Suck.
Jag har rysligt ont i mina knän, bara så att ni vet. Jag har varit hemma från skolan i ungefär fyra timmar och sitter fastklistrad i soffan. Jag ramlade av cykeln idag. Ha-ha skit kul. Det var nerförsbacke och is, you do the math ok? Mina favorit byxor har hål på knät och sexiga blodfläckar och mitt ena knä har svullnat upp av vad som känns som en äcklig vätska. Mina favorit handskar är trasiga och några av mina obligatoriska ringar är nedfläckade med blod. Ett stort uppsvullnat blåmärke på armen har jag också samt lite skrapsår. Tidigare kände jag mig också illamående plus att jag såg små lysande fläckar framför ögonen. Men jag haltade mig fram till skolan och franskalektionen i alla fall. Good girl. Men sen gav jag upp och sjukanmälde mig. Och nu sitter jag här, i soffan, och tänker på att jag verkligen måste måla klart bilden till skolan imorgon. BAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAJS. Jag vill ha glass. Jag förtjänar glass. Jag måste ha glass.
DET FINNS INGEN GLASS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0