STOCKHOLM.




Elvira


Butterix's halloween spöke. Hur underbart är inte det?

Den nyöppnade Beyond Retro-affären på drottninggatan. Den är helt okej, mycket lattare att hitta i den än i den som låg i Souk-gallerian.


Väska som jag nu i efterhand önskade att jag hade köpt. Inne på Beyond retro hittade jag den.

Jacka-Cubus, fejkpälskrage-Zara, hårband-Åhlens

Rosa (ROSA!!) luddig jacka inne på H&M trend.

En av mina favoritaffärer i Stockholm, Antikt, Gammalt & Nytt, som ägs av två stiliga herrar. Affären ligger på en snegata till Biblioteksgatan och där hitter man allt som har med accesoarer att göra. Allting är väldigt... pråligt. Rekomenderas i alla fall kraftigt, men var beredd, herrarna kan verka lite stränga, det gäller bara att kolla och bestämma sig snabbt om man vill ha eller inte ha något och sen bara vara artig, för då är de allderless underbara.



Lite bilder från gårdagen. Vad jag köpte kommer nog upp senare. Jag har i alla fall haft en jävligt bra och flummig dag med min bitch hoe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0