NÅN TIMME SENARE...


Nu har jag suttit här och knåpat i ungefär en och en halv timme. Hur seg kan man vara? En av två är i alla fall klara och redo att användas, nu är det bara den andra kvar och fan heller att jag gör den idag. Det positiva är att man kan använda den lite hur man vill på skon, man kan prova sig fram hur man vill ha den helt enkelt. Super... Nej nu har jag inte ätit på fem timmar så det prioriteras framför allt annat just nu. Jag kan inte tänka mig att jag kommer kunna äta mycket imorgon så det gäller att fylla på lagret idag. Puss och hej alla nya som hittat hit.

Kommentarer
Postat av: ellen pn

SUPERsnyggt! visst är den avtagbar? skorna är också supersnygga, vart kommer dom ifrån? :)

2009-10-22 @ 22:06:39
URL: http://empn.blogspot.com
Postat av: Anonym

fan vad snygga skor, var har du köpt dom? :)

2009-10-24 @ 23:29:26
URL: http://annaidab.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0