RABBEL BABBEL.

German vogue 09

Det är ju så typiskt. Nu är jag hungrig. Efter typ tio timmar. Men vem håller räkningen. Mitt humör varierar kraftigt just nu, ena stunden på botten av botten och andra är jag sarkasmen personifierad. Just nu känner jag mig väldig ironisk. Som en liten klisché.
Jag har sytt så mycket och så nogrant på klänningen så jag har träningsvärk. Det är vad jag kallar ambitiöst. Men nu kommer jag i alla fall var fin tills imorgon. Men tänk om jag blir för fin? Alltså, nu var det ju inte menat att låta så skrytsamt som det lät, jag menade bara att kanske jag kommer se för finklädd ut. Eller är det det man ska? Allra helst hade jag velat ha en sån där hatt. Ni vet, en sån där som alla gammla änkor har i filmer när deras män har dött. En stor svart sak med nät framför ansiktet. Väldigt dramatiskt. Det skulle på något sätt kännas rätt.

Nej, förlåt för tråkig och meningslös bloggning under dagen, men det har varit det jag behövt. Dessutom har jag haft besöksrekord. Hur kul är inte det? Nu hoppas jag bara att några håller sig kvar.

Nu ska jag värma lite soyamjölk och se på Sex and The City. Jag kommer i alla fall inte kunna somna, lika bra att vara vaken med stil.

Skriv nått snällt, för min skull.
Puss.

Kommentarer
Postat av: Eric Dödens

SV: Hehe, det är just det jag tycker är så jävla tråkigt att läsa om. Liksom, vem bryr sig om vad en person har gjort under dagen? Hur ska det kunna påverka mitt liv? Jag vill inspirera folk, kanske t.o.m. ändra dem, och jag känner inte att en dagbok skulle kunna inverka speciellt starkt. Men tack som fan i alla fall! Uppskattas verkligen :)

2009-10-23 @ 10:35:51
URL: http://howtodisappearcompletely.blogg.se/
Postat av: ellen pn

det här med begravningar är otroligt jobbigt.. vet inte vad jag ska skriva, men ville iallafall skriva något! medkänsla!

2009-10-23 @ 12:44:18
URL: http://empn.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0