SATURDAY SATURNIGHT.


Sådär ja, första delen av dagen är avklarad och den spenderades med att elda skräp i sommarstugan med mamma och pappa. Skit kul. Nu är jag i alla fall hemma och funderar på vart min svarta tyllskjol som jag använde back in my emo-days kan vara. På bilden är det jag och bror och far för några dagar sedan som posar i en hiss. Orginelt. Och min nya jacka. Sitter nästan som ett smäck. Lite stor bara.
Om sisådär två dagar börjar skolan igen. Det ser jag inte fram emot. Undrar hur jag på bästa sätt kan drabbas av mammas förkylning? Skulle vara härligt med lite extra lediga dagar faktiskt. Fast om exakt en vecka åker ju jag till London, så jag antar att jag kan hålla ut. På tal om London så fick mamma för en stund sen spel när hon märkte att vi ska bo på ett femstjärningt hotell. Men jag håller med henne. Hur i helvete ska det gå? Familjen Janson på ett snoffsigt hotell... Tyvärr har det hänt tidigare och det leder bara till olidliga pimsamheter, bla en pappa som lägger sig på golvet med fötterna på stolen i en snoffsig resturang. Inte bra, inte bra.
Nu ska jag äta kaka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0