SUMMER HOUSE TURNS AUTUMN HOUSE.


Innan jag drar (vilket jag verkligen borde göra nu) tänkte jag slänga upp lite bilder från miniutflyckten jag och pappa hade för några timmar sedan. Det är så otroligt vackert där ute just nu, nästan lika vackert som i sommras. Fick en liten insperationsbomb när jag var där, så nu har jag börjat fundera på att ha en mysig långhelg i stugan någon helg framöver. Ska försöka samla ihop lite människor för grillning, badtunna, bastu och mysiga långpromenader. Let's have a sleepover!
Nej nu måste jag dra.

Det ser ut som om jag har jättekort hår på bilden. Jag kanske ska klippa?

Kommentarer
Postat av: magdalena

hahahha lina i fullgång som vanligt :D

2009-10-10 @ 14:58:00
URL: http://maagdaalena.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0