FUCK YOU VERY, VERY MUCH.


ENORMOUS FOREHEAD.
Idag är en sådan där dagen efter dagen. Vaknade av något konstigt skäl redan halv nio med ett stort behov av att åka till Marieberg med mamma. Så där har jag varit idag. Köpt saker har jag också gjort. En vinterjacka tillexempel. Den andra innom loppet av bara några dagar. Och två filmer. Och doftljus som luktar kaffe/chocklad. Och så håller jag på att bli sjuk. Lock för öronen, täppt näsa, oklar blick, slut i kroppen och milt huvudvärk. Feber-symtoms helt enkelt. Heter det symtoms? Jag har helt glömt bort ordet. Symptoms..?
Lyssnar i alla fall på Lily Allen och funderar på om jag ska göra någon läxa eller om jag ska sjukanmäla mig över helgen. Alla dessa dileman... Nu får ni ursäkta mig, jag måste spy.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0