FÖRLÅT, FÖRLÅT, FÖRLÅT.


Hej.
Uppdateringen har verkligen varit dålig här under de senaste två dagarna, men jag har faktiskt bra skäl för det. I onsdags åkte jag och en kompis till stockholm, vilket kan ha varit ganska svårt att lista ut efter det här inlägget. Heh. Igår därimot var jag bara trött. Och på kvällen var det party. Men fortfarande, jag är en dålig bloggare. Men grejen är, jag vill inte vara en "bra" bloggare. För då måste man lägga ner så mycket tid och energi på någonting som är väldigt krävande. Det är inte riktigt min grej. Jag gör det här därför att jag tycker det är kul.
Men. Ah precis. Nu har jag fått det sagt.
Har lite iPhone bilder från i onsdags som jag kan visa er plus två nya plagg som införskaffades. Gött! Kommer upp strax.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0