INSPIRATION.


Lite inspiration från the cobrasnake.
Igår var en regnig dag. Det är faktiskt mitt ända skäl till att jag inte uppdaterade någonting. Fick inte heller någon bild på vad jag hade på mig. Sorry för det. Men somsagt, jag skyller på vädret (och Hayen, hehe).

Och om någon skulle vilja veta så har jag börjat detoxa mig. Gick in på Life för några dagar sedan och köpte med mig en lite flaska. Det handlar alltså om att föra ut alla överflödiga slaggprodukter som man har i kroppen, och detta ska göra att man blir piggare och fräschare. Det ska pågå i tjugo dagar, så då hoppas jag kunna komma med någon sorts recession.

Nehepp, nu blir det frukost.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0