VÄNDPUNKT.


Hej.
För någon minut sedan skrev jag ett inlägg där jag berättade att jag tänkte sluta blogga. Jag postade det och allt. Men jag raderade det direkt. Det var helt enkelt ingenting jag ville. Konstigt, för jag har inte heller någon vidare lust att fortsätta. Eller jo, det har jag ju egentligen, men jag har inte tid. Mitt liv är i vägen. Vilket inte gör så mycket. Men det händer grejor. Hela tiden, och de tar aldrig slut. Det bara byggs på. Som en enorm tårta, lager på lager på lager på lager. Med lite smet och slaffs mellan.
Det jag försöker säga är att jag drar mig tillbaka. Inte helt och hållet. Men lite. Det blir helt enkelt inte lika intensivt. Kanske mer text och mindre tjaffs. Inte allst lika mycket uppdatering i alla fall. Det här säger jag till er som följt mig ett tag. Ni är några, även fast ni är väldigt diskreta och tystlåtna. Men det gör inget, det visar bara att sådan bloggare, sådanna läsare.
Hoppas jag inte upprör, det är inte det som är meningen. Meningen är att jag ska försöka ta hand om mig. Ingen annan gör ju det och jag börjar tro att ingen annan någonsin kommer göra det. Förlåt, emo-eva träder fram.
Vi hörs när vi hörs.
PUSS.

Kommentarer
Postat av: jacob

nej sluta inte!:)

2010-04-29 @ 13:13:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0