STREET FIGHTING MAN - THE ROLLING STONES.


Ah men tjenare. Bjuder på lite grym inspo så här mitt på dagen en vanlig sketen tisdag.

Bild1. Kolla in vad snyggt det är med blandade basfärger. Skinnshorts är också jävligt snyggt.
Bild2: Alexa med svartlackad Mulberry Alexa, kan knappt bli bättre.
Bild3: Grått är galet snyggt tillsammans med ljusa pasteller och dealjer i svart för den skarpa kontrasten. Mums.
Bild4: Den perfekta avslappnade looken, utan tvekan. På inköpslistan tillkommer en ljusblå kritsträcksrandig herr skjorta (H&M herr?).
Bild5: Återigen, färgkombinationen. Vitt och beige den här gången. Riktigt, riktigt snyggt.

Nu ska jag strax börja göra mig iordning för höstens första fotbollskul-lektion. Woho... Men pengar sitter aldrig fel. Dessutom får jag träffa mitt socker som jag har saknat så mycket. Puss på henne. Bilder på mina inköp från London finns nu sparade på datan, så förhoppningsvis kan jag visa er dem redan ikväll. Dock måste jag hinna iväg till ICA och systemet för mitt babybajs bjöd över sig själv på middag hos mig imorgon kväll, så jag måste storhandla mat. Hihi det kommer bli mys.
Nu, toa. Bye bye.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0