PENNY - TERRY REID.


Hej.
Igår började jag mitt sista år på gymnasiet. Jag var så förbannat deppig att jag inte klarade av att uppdatera någonting. Ingenting hade förändrats. Jag kom dit med hopp och tro men lämnade stället i förtvivlan, om man ska vara lite överdramatisk. Idag började dagen som rena helvetet. Jag försov mig så min lärare ringde mig och frågade vart jag var, vilket jag tyckte var konstigt eftersom jag fortfarande hade fem minuter på mig innan lektionen började, då hon sa att klockan var kvart i elva inte kvart i nio. Jag var helt borta den morgonen. Två lektioner missade jag. Skit bra start! Dessutom spillde jag kaffe på mina nya byxor så jag fick byta om helt hållet. Och sen när jag cyklade mot skolan rengnade det som in i helvete så jag blev ju sådär mysigt dyngsur. Jag var på gränsen till att bryta ihop.

Men nu sitter jag här hemma, trött, depp och mer förkyld än tidigare tack vare det blöta vädret. Jag har precis ätit lite mellanmål, behövdes kan jag säga eftersom dagens lunch bestod av kaffe och cigg. Så jävla fashion konstaterad jag och mitt socker. Nu, film och te. Bye.

Trench - Zara förra vintern, Jeansshorts - levis/urban outfitters, ballerina - Jeffrey Cambell, väska - tre år gamal från Mango.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0