FASHIONABEL TALIBAN.


Jag fick föresten besök idag. Helt oväntat fick jag ett sms i alla min ensamhet från Haya där hon berättade att hon var på väg hem till mig med semlor. Gissa om jag blev glad! Sen kan vi ju försöka utesluta att hon glömde semlorna på bussen. Men det gjorde inte så mycket för vi åt kladdkaka, drack te och såg på Vicky Christina Barcelona istället, vilket inte är så pjåkigt det heller.
Ett stort mega plus tycker jag att hon förtjänar som stod ut med min skabbighet som sjukling. Bra gjort.

Men nu ska jag förska sova, måste verkligen gå till skolan imorgon och då behövs sömn. Funderar på att börja läsa Da Vinci koden. Värt? Värt!
Natti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0