LÄNGTAR TILLBAKA TILL LONDON TIDIGT PÅ MORGONEN.


Godmorgon, godmorgon. Skolan börjar inte förens vid elva men jag gick ändå upp med tuppen för att gratta mammsen som flyller x-antal år idag. Drömmen är att kunna ta mig till skolan iförd det ovan, men vädret säger starkt emot. Någon annan än jag som börjar bli trött på det här vädret? Ska man ha snö ska man ha backar i närheten så att man kan ha användninga av helvetet, inte bara för att "det är fint". Ska det va på det viset ska snön stanna i max en vecka, och det över jul. Punkt. Nej, nu ska jag inte vara negativ för på lördag åker jag ju faktiskt till Val Thorens där snö är ett måste.
Funderar på att titta på det senaste avsnittet av Glamourama. Är det bara jag som har fastnat för det programet? Sorglig tjej...
Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0