CHANEL S/S 10

Såhär ser första delen av Chanels vårkampanj ut. Det är plåtat i Buenos Aires med Karl Lagerfeld him self bakom kameran och Freja Beha Erichsen, Baptiste Giabiconi och, min favorit, Claudia Schiffer framför den. Jag gillar både stylingen, ljuset och miljön. Jag känner mig lite för fåordig och okreativ för att kunna gå in på vad och varför jag gillar den men fin som tusan är den och det tycker jag beskriver alldeles tillräckligt.

Föresten så har hemmakvällen börjat och jag startade den med en omgång av My Name Is Earl. Fan vad jag älskar den serien.


Kommentarer
Postat av: sandra

jaa ser rikti bra ut, love chanel

2010-01-02 @ 01:04:35
URL: http://justwokeup.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0