MIN YTLIGA DEL AV SOMMAREN.


Eftersom jag inte har någonting att göra tänkte jag att jag kunde visa er lite bilder på vad jag hade på mig under sommaren -09. I alla fall lite av det. Favoriten är ju lugnt den pistagegröna tunikan, som faktiskt har används flitigt under hösten med. Den vita transparenta barnklänningen som jag hittade i en prylbod med gamla saker som syns på den näst sista bilden måste nog vara ett av favoritköpen under sommaren. Jag har inte använt den så jättemycket, men jag älskar den i alla fall. Fuskskinnjackan satt på några gånger också kom jag att tänka på nu. Kanske för många gånger med tanke på att det faktiskt var sommar. Men, den är snygg, så det gör ingenting.
Nej nu ska jag fortsätta med mitt My Name Is Earl tittande. Är det föresten bara jag som tycker Jason Lee är otroligt snygg?
Godnatt nattugglor.

Kommentarer
Postat av: pauline

Shit kvinna vad du är snygg!

2010-01-08 @ 10:03:28
URL: http://podie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0