ELLE-GALAN -10

Emma, Klang och Columbine.

Agnes Braunerhiel och Lisa Corneliusson.

Carin Wester.

Julia Anelius. Ge mig allt hon har på sig. Plus håret, tack.

Maria Andersson, Acne atacoma och Karin Winter.

Marina Kereklidou. Klänningsförelskelse på hög grad.

Sandra Backlund.

Veronica maggio.

Eftersom jag inte har någonting annat för mig denna lördagkväll än att plugga och se på fotboll med bror och papi, kom jag på att jag kunde snoka in på Elle och kolla hur klädseln såg ut på gårdagens Elle-gala. Och jo, det var inte så dåligt alls. Mycket fint fanns det bland svenskarna, även fast jag kan tycka att det var liiite för mycket svart. Just därför är min klara favorit bland dessa brudar ingen minder än Marina Kereklidou. Seriöst, klänningen är ju to die for och skärpet i midjan är nästintill genialiskt. Däremot kan jag inte säga att jag diggar valet av skor och väska, hade hellre sätt någon annan färg än den klara röda, men jag gillar i alla fall.
Nu måste jag återvända till pluggandet. Fan vilken kul lördagskväll hurrni!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0