THE BANG.


Pic, Anywho.dk

Godmorgon folks. Om ungefär en timme måste jag pallra mig iväg till skolan. Fan vad jag älskar inställda lektioner. Jag har inget interligent att skriva, så jag ska inte babbla på. Men när jag ändå har chansen tänkte jag meddela att jag är sjukt sugen på att skaffa lugg. Och då pratar vi inte om en spikrak gardin över ögonen, utan en busig, ruffsig, slarvig sak. Lite som den på bilden ovan. Det ända som stoppar mig är hur jag ska göra det, eftersom jag inte har något förtroende till frisörer och deffinitivt inte till mina kompisar. Vi får se. Jag kanske väntar någon månad då utväxten måste fixas...
Men, men, ha en bra dag allihopa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0