OJ OJ OJ DÅ.


T-shirt Zara, brillor Mango.
Jag bara pluggar och pluggar. Drömmer om våren därför att jag vaknade av en sålstråle i ansiktet. Skulle behöva lite ombyte. Och umgänge. Det känns som om jag inte har sett folk på evigheter. Osocialtmiffo känner jag mig som. Slösa tid på att skriva här, när jag igentligen borde skriva klart uppsatsen. Men det ända jag kan tänka på är att jag ska till Stockholm på lördag. Mysigt. Och på fredag blir det bio. Mamma komprecis hem från något spa. Varför åker inte jag? Den som faktiskt behöver sånt trams. Åh, jag orkar inte mer. Stressen har redan kommit och klockan är bara halv tre. Halv tre?!?! Vad fan har jag gjort hela dagen... Typ inget. Måste ju bli klar med minst tre saker idag. Kommer inte hinna. Och Franskan ska vara klar imoron, men jag har glömt mina böcker i skolan så jag kan inte jobba... Dåligt. Skit samma. Jag låtsas vara en rebell istället. Jag skiter i läxor, är för cool för det vettu. Nej, nu måååste jag veeerkligen plugga. KOM IGEN NU EVA! Eva... så jävla fult namn. Töntvarning liksom.
Puss hej.

Kommentarer
Postat av: jacob

så jäkla ball tjej är du!!!:)

2010-01-31 @ 17:18:53
URL: http://jacobhansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0