VECKANS KLÄDESEL I MINA DRÖMMAR

Måndag: Ny dag på en ny vecka och en ny månad. Om det är någonting jag behöver så är det lite struktur i vardagen och då tycker jag det verkar passande att starta veckan och månade med svart och vitt i kostymform. De rosa naglarna får stå för humor, för det är också någontinh jag måste trycka in i vardagen. Och mobilen står för... mobil, vilket är en sak som verkligen behöver bytas ut. Måste ha en ny!

Tisdag: Jag älskar den är outfitten. Grejen är att jag har ett par liknande byxor som jag älskar, men det är lite för korta vilket gör att effekten inte blir densamma... Men fint är det i alla fall.

Onsdag: Jag känner på mig redan nu att onsdag kommer bli en skitdag så då skulle kläderna ovan sitta som ett smäck på min slutkörda kropp.

Torsdag: Samma sak här. Torsdag är helvetesdagen och jag kommer vara helt slut och då är det skönt med någonting stor, slappt och lager på lager. Och Balmain klackarna, såklart.

Fredag: Randigt, päls och skinn. Behöver inte säga så mycket mer än så.

Lördag: Denna dag spenderas ju i Stockholm, så om inte våren har kommit innan dess och tvånget på balklädsel har hunnit införskaffats är det här en ganska misslyckad outfitt... Men snygg är den.

Söndag: The day of misery, typ. Ballerinas, tights, slapp tröja och cigg. Låter bra för mig.

Nu serveras mat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0