HIGHWAY CHILE - JIMI HENDRIX EXPERIENCE.


Jag tog tydligen en liten blogg-pause. Vet faktiskt inte varför. Planer har strulat och jag har känt mig ovärderlig. Men mer behöver vi inte gå in på. Men nu börjar allt falla på plats igen, jag ser ett ljus så att säga. Vilket alltid är kul att se såhär i slutet av sommaren.
Bilden är tagen i Stockholm, vilket syns. Var ju där förra helgen, eller var det förrförra? Har helt tappat greppet om tiden. Fick i alla fall med mig fyra plagg, varav tre av dem redan är stora favoriter. Jag lovar att bilder ska knäppas. Annars då? Vad händer liksom? Jo, jag träffar folk när jag orkar och myser mer än jag festar. Men allra mest sitter jag och lyssnar på 60- och 70-tals rock och sing and song writers och drömmer mig bort, vilket jag tycker alla borde göra.
Förresten. Jag ger fan upp med att försöka hålla utväxten under kontroll, för liksom det tar en månad sen är den där igen större än någonsin. Nu får håret växa ett tag tills jag tar mig i kragen och drar iväg till frissan och fixar det i en helt annan nyans. Vilket troligen blir någongång i höst, om jag inte hinner få panik innan dess dessutom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0