SUGAR BLUE - JETT FINLIN.


Lite random bilder från de senaste veckorna.
Det är mysigt här ute i sommarstugan, även fast det blåser så att vattnet inte längre är stilla och blått utan kantigt och grått, samt att flugoran sakta men säkert håller på att överta världen. Jag skojar inte ens. Men som sagt, det är mysigt. Min bästa kompis förtillfället är min hund och jag uppskatar saker som att gå runt och plocka och sitta på altanen och lösa suduko. Det händer liksom grejor här ute hela tiden. T.ex imorse när pappa gick ut stod han helt plötsligt öga mot öga med ett vildsvin. Man får dessutom kraftiga hurt-ryck här ute. Som igår när jag fick för mig att jag ville byta färg på väggarna i mitt rum och började riva ner tapeterna, bara sådär.
Oj, vad mycket skit jag skriver. Men skit är bra.
Nu ska jag fortsätta klura lite på mitt projekt arbete. Ha det gött.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0