DON'T FUCKNING TELL ME WHAT TO DO - ROBYN.


Tja. The bitch is back eller vad säger man. Är helt slut. Att inte sova någonting innan man åker iväg till sthlm tidigt på morgonen och sen gå runt och kolla kläder och dräggla över cp-snygga killar hela tiden är ingen kul kombo. Men jag klagar inte. Fick tag på tre plagg som visas senare. Men det var inte det bästa. Jag fick helt ärligt hjärtstillestånd inne på Beyond retro. För vem fan ser man inte när man går och bläddrar bland klänningarna om inte självaste Lykke Li. Ska vi kalla det ödet? Jag som till och med skrev en liten kärleksförklaring till henne för några dagar sedan. Typ gråter blod varje gång jag tänker på att jag inte gick fram och sa någonting. Men det är nog bäst att det blev som det blev, skulle väl råka spotta henne i ansiktet annars, min vanliga smidighet liksom.

Haha, och juste. Sista bilden är från när vi fikade och en urgullig servitör sa att han "råkade" ge mig två äppelpajbitar istället för en. Jag fnissade ganska rejält efter det. Mesig tjej liksom. Sen typ dog jag av övermätthet och lämnade fiket ihopsjunken som fucking quasimodo...

Nu blir det nytt NK-te och movie skulle jag tro. Gött. Natti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0