BLACK AND WHITE, STILL.


Kavaj - secondhand, skor - Jeffrey Campbell/Urban Outfitters.

Rotade fram min gamal kavaj nyss.
Jag gillar den. Har kommit på att jag har sjukt mycket jackor. Borde visa upp alla någongång. Funderar på att göra ett inlägg om dem snart, troligen nästa vecka någongång. Det är några stycken... Men jag älskar jackor. Det är liksom någonting man alltid har på sig, i alla fall i det här svenska klimatet.
Annars då? Jo, sitter på rummet, har precis druckigt en stor kopp te, chattar med den bästa, lyssnar på den här och längtar tills på fredag. Då smäller det nämligen. Påsklovet invigs med buller och brak samt att två härliga longtime vänner fyller 18. Utgång med andra ord. Jag ska skaka rumpan som fan kan jag säga redan nu.

Godnatt cyberspace.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0